Rimi on alustanud kõigis kolmes Balti riigis hüpermarketi pilootprojektiga, mille eesmärk on viia fookus tagasi toidukaubale. Hetkel on igas Balti riigis avatud üks pilootpood, Eestis läbis esimesena uuenduskuuri Haabersti Rimi hüpermarket.

- Uue kontseptsiooni kohaselt saab klient koheselt aru, et on toidupoes ning teda tervitavad värsked toidukaubad.
- Foto: HARRY TIITS
„Tarbijad tulevad täna hüpermarketisse ennekõike toitu ostma,“ tõdes Rimi Eesti juht Kristel Mets. „Varasem mudel, kus väga suur osa poepinnast oli pühendatud tööstuskaubale, on ajale jalgu jäänud. Euroopas on selgelt näha, et inimesed eelistavad toidupoes näha toidukaupa ning näha selget, loogilist ja kiiresti leitavat valikut.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tuleval aastal on toiduainete jaekaubanduses olulisteks märksõnadeks omamärgitoodete kasv, kampaaniapakkumiste asendumine püsivate soodushindadega ning piiriüleste e-ostude jätkuv populaarsus tööstuskaupade kategoorias.
Äripäeva raadiosaates „Kaupmehe edu valem“ arutlesid Rimi tegevjuht Kristel Mets ja Coop Eesti juhatuse esimees Rainer Rohtla, kuidas mõjutaks toidukaupadel käibemaksu langetamine lõpphindu ja eri sissetulekuga tarbijaid.
Äripäeva raadiosaates „Kaupmehe edu valem“ rääkisid Rimi tegevjuht Kristel Mets ja Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Rainer Rohtla, kuidas kujuneb toote lõpphind poeriiulil.
Trahv võib ulatuda 400 000 euroni
Konkurentsiamet uuris esimest korda Eesti põllumajandus- ja toidutootjatelt, kas nende suhtes on kasutatud ebaausa kaubandustava võtteid. Rikkumisi tuvastati mitmeid ning peagi alustatakse järelevalvet jaekettide üle, kelle lepingutes esines ebaausa kaubandustava tunnuseid, kinnitas Konkurentsiteenistuse jurist Kristin Truus.
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.