• 18.04.24, 15:14

Ostlejad valisid parima teenindusega äriks kaubanduskeskuse

Kampaanias Kiida Teenindajat tunnustasid kliendid märtsis erinevaid ettevõtteid pea 20 000 korral, enim kiitust kogus aga üks pealinna ostukeskus.
Klientide ootused teenindajatele on täna suuremad kui kunagi varem.
  • Klientide ootused teenindajatele on täna suuremad kui kunagi varem.
  • Foto: Erik
Hea Teeninduse kuu on traditsiooniliselt märts, kus tänavu 21. aastat valisid tarbijad välja kõige paremate teenindajatega ettevõtted. Kõige rohkem kiideti märtsis Viru keskuse teenindajaid.

Seotud lood

Uudised
  • 13.03.24, 14:01
Selgusid Parim Teenindaja konkursi võitjad: TOP10 hõivasid telekomifirmade teenindajad
Parim Teenindaja 2024 konkursil osales tänavu pea kolmsada teenindajat üle Eesti, osalejatel tuli sooritada erialane test.
Uudised
  • 07.03.24, 13:58
Teenusedisainer: sain Elisaga halvima ja parima kogemuse
Eesti ettevõtetes seinast-seina klienditeeninduskogemusi kollektsioneerinud teenusedisainer Kaarel Mikkin avas nii halvima kui ka parima teeninduskogemuse telekomifirmast Elisa Eesti AS.
Saated
  • 25.03.24, 14:00
Hea teenindus – kas pelgalt märtsikuu mööduv trend või jätkusuutlik kultuur?
Märts on hea teeninduse kuu, kuid teeninduskvaliteedi arendamine ja tunnustamine ei ole aktuaalne ainult märtsikuu kontekstis.
Saated
  • 26.02.24, 14:00
Raske klient või keeruline olukord – mis pärsib täna teeninduskvaliteeti?
Teeninduse igapäevatöös tuleb tihti ette keerulisi probleeme – rasked kliendid, kellega tuleb kohaneda ning olukorrast olenemata pakkuda neile kvaliteetset teenust. Individuaalne lähenemine ja klienditüüpide mõistmine aitab teenindajal olukorda lahendada.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele