Eesti ettevõtetes seinast-seina klienditeeninduskogemusi kollektsioneerinud teenusedisainer Kaarel Mikkin avas nii halvima kui ka parima teeninduskogemuse telekomifirmast Elisa Eesti AS.

- Teenusedisainer Kaarel Mikkin Brand Manuali kontoris Rotermanni kvartalis.
- Foto: Eiko Kink
“Lihtne on peituda selle taha, et meil on nii palju kliente, me ei jõua nii palju personaalselt teenindada. Ehk ettevõtte kasv ei tohiks olla üllatus, see peaks olema programmeeritud ka osana ettevõtte teenindusest,“ sõnas teenusedisaini ja brändingu agentuuri Brand Manual üks asutajatest Kaarel Mikkin.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Makseterminalid on viimastel aastatel teinud läbi suure arenguhüppe. Kui varem täitsid nad üksnes maksete vastuvõtmise rolli, siis tänapäeva nutikad makseterminalid pakuvad võimalusi, mis toetavad aktiivselt ärikasvu. PAX Technology Android-põhised makseterminalid ja Nixori NixPAY tarkvara on selle arenguhüppe eesotsas.