Eesti ettevõtetes seinast-seina klienditeeninduskogemusi kollektsioneerinud teenusedisainer Kaarel Mikkin avas nii halvima kui ka parima teeninduskogemuse telekomifirmast Elisa Eesti AS.

- Teenusedisainer Kaarel Mikkin Brand Manuali kontoris Rotermanni kvartalis.
- Foto: Eiko Kink
“Lihtne on peituda selle taha, et meil on nii palju kliente, me ei jõua nii palju personaalselt teenindada. Ehk ettevõtte kasv ei tohiks olla üllatus, see peaks olema programmeeritud ka osana ettevõtte teenindusest,“ sõnas teenusedisaini ja brändingu agentuuri Brand Manual üks asutajatest Kaarel Mikkin.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.