Eesti ettevõtetes seinast-seina klienditeeninduskogemusi kollektsioneerinud teenusedisainer Kaarel Mikkin avas nii halvima kui ka parima teeninduskogemuse telekomifirmast Elisa Eesti AS.

- Teenusedisainer Kaarel Mikkin Brand Manuali kontoris Rotermanni kvartalis.
- Foto: Eiko Kink
“Lihtne on peituda selle taha, et meil on nii palju kliente, me ei jõua nii palju personaalselt teenindada. Ehk ettevõtte kasv ei tohiks olla üllatus, see peaks olema programmeeritud ka osana ettevõtte teenindusest,“ sõnas teenusedisaini ja brändingu agentuuri Brand Manual üks asutajatest Kaarel Mikkin.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.