• 24.04.24, 15:23

Endine eriüksuslane õpetas, kuidas teeninduses lahinguks valmistuda

Tunnete kontrollimisest sõltub kogu lahingu tulemus, seda peab meeskonnale õpetama, rõhutas endine sõjaväelane Remo Ojaste Teeninduse aastakonverentsil.
Endine eriüksuslane õpetas, kuidas teeninduses lahinguks valmistuda
  • Foto: Marko Mumm
Remo Ojaste teenis kaheksa aastat eriüksuslasena ja käis ka välioperatsioonidel, muuhulgas Afganistanis. Nüüd tegutseb ta Combat Ready juhi ja koolitajana. 2022. aastal valiti ta parimaks koolitajaks. Ojaste ettekanne teeninduskonverentsil jagas ta sõjaväelaste arendatud metoodikat, mille abil muuta teenindajad kriisikindlaks.

Seotud lood

Uudised
  • 16.04.24, 12:39
Müügitreener: õige sisendiga muudad oma teenindaja rahamasinaks
Müügitreener: Juhid võiksid rohkem peeglisse vaadata
Ettevõtted kaotavad raha, sest nad jätavad kasutamata letiteenindajate varjatud võimalused, selgitas müügitreener Rait Videvik Teeninduse aastakonverentsil.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele