• 24.04.24, 15:23

Endine eriüksuslane õpetas, kuidas teeninduses lahinguks valmistuda

Tunnete kontrollimisest sõltub kogu lahingu tulemus, seda peab meeskonnale õpetama, rõhutas endine sõjaväelane Remo Ojaste Teeninduse aastakonverentsil.
Endine eriüksuslane õpetas, kuidas teeninduses lahinguks valmistuda
  • Foto: Marko Mumm
Remo Ojaste teenis kaheksa aastat eriüksuslasena ja käis ka välioperatsioonidel, muuhulgas Afganistanis. Nüüd tegutseb ta Combat Ready juhi ja koolitajana. 2022. aastal valiti ta parimaks koolitajaks. Ojaste ettekanne teeninduskonverentsil jagas ta sõjaväelaste arendatud metoodikat, mille abil muuta teenindajad kriisikindlaks.

Seotud lood

Uudised
  • 16.04.24, 12:39
Müügitreener: õige sisendiga muudad oma teenindaja rahamasinaks
Müügitreener: Juhid võiksid rohkem peeglisse vaadata
Ettevõtted kaotavad raha, sest nad jätavad kasutamata letiteenindajate varjatud võimalused, selgitas müügitreener Rait Videvik Teeninduse aastakonverentsil.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele