• 24.04.24, 15:23

Endine eriüksuslane õpetas, kuidas teeninduses lahinguks valmistuda

Tunnete kontrollimisest sõltub kogu lahingu tulemus, seda peab meeskonnale õpetama, rõhutas endine sõjaväelane Remo Ojaste Teeninduse aastakonverentsil.
Endine eriüksuslane õpetas, kuidas teeninduses lahinguks valmistuda
  • Foto: Marko Mumm
Remo Ojaste teenis kaheksa aastat eriüksuslasena ja käis ka välioperatsioonidel, muuhulgas Afganistanis. Nüüd tegutseb ta Combat Ready juhi ja koolitajana. 2022. aastal valiti ta parimaks koolitajaks. Ojaste ettekanne teeninduskonverentsil jagas ta sõjaväelaste arendatud metoodikat, mille abil muuta teenindajad kriisikindlaks.

Seotud lood

Uudised
  • 16.04.24, 12:39
Müügitreener: õige sisendiga muudad oma teenindaja rahamasinaks
Müügitreener: Juhid võiksid rohkem peeglisse vaadata
Ettevõtted kaotavad raha, sest nad jätavad kasutamata letiteenindajate varjatud võimalused, selgitas müügitreener Rait Videvik Teeninduse aastakonverentsil.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.25, 16:10
Veerand sajandit koos Prismaga
25 aastat tagasi, 2000. aasta sügisel, avati Tallinnas kaks uut kauplust – Sikupilli ja Rocca al Mare Prisma. Need olid Eestis midagi täiesti teistsugust: suured, valgusküllased ja laiade riiulivahedega hüpermarketid, kus sai ühest kohast nii toidu kui ka tööstuskauba.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele