Tele2 viis läbi uuringu, kust selgus, et teenindajatele valmistavad väga palju meelehärmi ebaviisakad kliendid. Samuti tuli välja, et ettevõtte juhi roll on paljude probleemide lahendamisel olulisem, kui arvata võiks.

- Konverentsi moderaator Sirli Seliov, Eesti Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil, Parim teenindaja 2021 Eleriin Palm
- Foto: Marko Mumm/Meediafoto
Tele2 tutvustas Teeninduskonverentsil 2022 oma läbiviidud uuringut, milles osales umbes 300 teenindajat erinevatest sektoritest. Uuringust tuli välja, et Eesti klienditeeninduse taset peetakse heaks, hinnati 4-5 palliga, 48%. 33% vastanutest peab seda elukutseks terveks eluks ja tahab selles samas valdkonnas edasi toimetada. Klienditeenindaja tööd peetakse suuremas osas meeldivaks, 16% peab seda ajutiseks vahepeatuseks, 12% hüppelauaks ja 12% ainukeseks variandiks tööd teha.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
28. aprillil toimunud Teeninduskonverentsil 2022 rääkis koolitus- ja testostufirma Trendline tegevjuht Eero Palm, kuidas teenindada klienti ning millised reeglid tuleks eelnevalt ka ettevõttes paika panna.
"Enne, kui hakata kliendile midagi müüma, tuleb temaga kõigepealt tuttavaks saada," ütles müügitreener Urmas Kamdron Teeninduskonverentsil 2022, kus ta tõi välja tähtsamad punktid selle kohta, kuidas kliendiga parem kontakt saavutada.
Makseterminalid on viimastel aastatel teinud läbi suure arenguhüppe. Kui varem täitsid nad üksnes maksete vastuvõtmise rolli, siis tänapäeva nutikad makseterminalid pakuvad võimalusi, mis toetavad aktiivselt ärikasvu. PAX Technology Android-põhised makseterminalid ja Nixori NixPAY tarkvara on selle arenguhüppe eesotsas.