Autor: Merilin Merila • 17. mai 2022

Teenindajad soovivad paremaid juhte ja mõistvamaid kliente

Tele2 viis läbi uuringu, kust selgus, et teenindajatele valmistavad väga palju meelehärmi ebaviisakad kliendid. Samuti tuli välja, et ettevõtte juhi roll on paljude probleemide lahendamisel olulisem, kui arvata võiks.
Konverentsi moderaator Sirli Seliov, Eesti Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil, Parim teenindaja 2021 Eleriin Palm
Foto: Marko Mumm/Meediafoto

Tele2 tutvustas Teeninduskonverentsil 2022 oma läbiviidud uuringut, milles osales umbes 300 teenindajat erinevatest sektoritest. Uuringust tuli välja, et Eesti klienditeeninduse taset peetakse heaks, hinnati 4-5 palliga, 48%. 33% vastanutest peab seda elukutseks terveks eluks ja tahab selles samas valdkonnas edasi toimetada. Klienditeenindaja tööd peetakse suuremas osas meeldivaks, 16% peab seda ajutiseks vahepeatuseks, 12% hüppelauaks ja 12% ainukeseks variandiks tööd teha.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700