• 11.04.24, 13:40

Nimekiri | parima teeninduskogemusega ettevõtted

Küsisime 11. aprillil toimunud Teeninduse aastakonverentsil osalejatelt, kus nad ise on kogenud väga head teenindust. Just kliendina. Vaata täispikka nimekirja!
Teeninduse aastakonverents Filmimuuseumis
  • Teeninduse aastakonverents Filmimuuseumis
  • Foto: Marko Mumm
Vahel on kasulik igal teenindajal astuda korraks kliendi kingadesse. Ja muidugi on hea korjata iga päev teenindusmaasikaid ehk siis näiteid ja lugusid olukordadest, kus oled ennast ise kliendina suurepäraselt tundunud. Mis selle erilise tunde õigupoolest tekitab.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele