• 08.05.23, 15:32

Käitumisterapeut: kliendikogemuse määravad teenindaja uskumused

Kliiniline psühholoog ja kognitiiv-käitumisterapeut Kaia Kuppart rääkis aprillis toimunud Teeninduskonverentsil, mis aitaks teenindusvaldkonna töötajatel ennast paremini tunda, keerulistest olukordadest üle saada ja seeläbi paremat teeninduskogemust pakkuda.
Psühholoog ja kognitiiv- käitumisterapeut Kaia Kuppart esines Teeninduskonverentsil 2023.
  • Psühholoog ja kognitiiv- käitumisterapeut Kaia Kuppart esines Teeninduskonverentsil 2023.
  • Foto: Marko Mumm
"Kui õpetame klienditeenindajat märkama ja muutma oma negatiivseid mõtte- ja käitumismustreid, siis paraneb nende võime pakkuda efektiivset ja meeldivat teenindust," ütles Kuppart. "Meie käitumist mõjutab mitte keeruline olukord iseenesest, vaid meie poolt sellele olukorrale antav tähendus. Mõtlemist ja tundeelu mõjutavad omakorda meie varasemad kogemused ning välja kujunenud uskumused ja väärtushinnangud."

Seotud lood

Saated
  • 24.04.23, 16:23
Rimi formaadijuht: kliendiga me ei vaidle, aga oma töötajat kaitseme
Rimi Eesti formaadijuht Kaire Tero ütles saates Teeninduse teejuht, et  mis tahes kaebuse puhul Rimi teenindajate suunal kontrollitakse fakte ning kui leitakse, et  teenindaja pole teinud midagi valesti, siis oma teenindajat ka kaitstakse.
Uudised
  • 20.04.23, 11:26
Galerii: Teeninduskonverents 2023
19. aprillil toimus Tallinna Loomaaia konverentsikeskuses Teeninduskonverents, mis keskendus teemale "Supertiim + superoskused". Vaata meeleolukat galeriid, mis kohapeal toimus.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele