Autor: Heli Künnapas • 8. mai 2023

Käitumisterapeut: kliendikogemuse määravad teenindaja uskumused

Kliiniline psühholoog ja kognitiiv-käitumisterapeut Kaia Kuppart rääkis aprillis toimunud Teeninduskonverentsil, mis aitaks teenindusvaldkonna töötajatel ennast paremini tunda, keerulistest olukordadest üle saada ja seeläbi paremat teeninduskogemust pakkuda.
Psühholoog ja kognitiiv- käitumisterapeut Kaia Kuppart esines Teeninduskonverentsil 2023.
Foto: Marko Mumm

"Kui õpetame klienditeenindajat märkama ja muutma oma negatiivseid mõtte- ja käitumismustreid, siis paraneb nende võime pakkuda efektiivset ja meeldivat teenindust," ütles Kuppart. "Meie käitumist mõjutab mitte keeruline olukord iseenesest, vaid meie poolt sellele olukorrale antav tähendus. Mõtlemist ja tundeelu mõjutavad omakorda meie varasemad kogemused ning välja kujunenud uskumused ja väärtushinnangud."

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757