• 27.05.25, 09:59

Mis paneb teenindaja silmad päriselt särama?

Tõeliselt hea teeninduse aluseks pole mitte motivatsiooniplakatid, vaid ehe hoolivus, õigesti suunatud sisemine mootor ja tähenduslikud lood, mis hoiavad organisatsioonikultuuri elus, rääkisid koolitaja Alar Ojastu ja Tele2 personalijuht Helena Viiroja Teeninduse aastakonverentsil.
Koolitaja Alar Ojastu ja Tele2 personalijuht Helena Viiroja
  • Koolitaja Alar Ojastu ja Tele2 personalijuht Helena Viiroja
  • Foto: Raul Mee
Teenindaja töö algab hetkest, mil ta jõuab kodust kolleegide ja esimeste klientide keskele. Kui tema töökeskkond on soe ja toetav, annab esimene kliendikontakt energiat nagu tass maitsvat kohvi. „Kui otsin retsepti, mis töötab igas teenindusmeeskonnas, jõuan lõpuks ikkagi kahe komponentini: inimesed su kõrval ja juht su ees,” sõnas Ojastu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 02.05.25, 10:59
Kaisi Kask: teenindajatega tuleb teha üks-ühele vestlusi iga kuu
Minu reaalne kogemus juhina ütleb, et üks asi, mida me kõik teame, aga piisavalt ei tee on üks-ühele vestlused oma inimestega, toob ühe näite Avang Keskuse looja Kaisi Kask.
Uudised
  • 02.05.25, 14:26
Teenusedisainer: hea kliendikogemus ei tule konveierilt
Hea kliendikogemus ei sünni protseduuride täitmisest, vaid ootamatutest, isiklikest ja inimlikest hetkedest, ütles teenusedisainer Jana Kukk Teeninduskonverentsil. Just keerulistel aegadel tuleb välja, kui väärtuslik on investeering elamuslikku teenindusse.
Suur lugu
  • 16.04.25, 10:54
Lilleärimees: parem sada klienti kümne euro eest kui kümme klienti saja euro eest
„Kes see ometi avab 60-aastaselt lillepoe?“ küsib hollandlasest florist Peter Boeijkens, kes avas justnimelt 60aastaselt Tallinnas lillepoe. „Ma teadsin, et pean olema seal kuus päeva nädalas ja et see on raske töö, aga ma tahtsin seda teha!“
Uudised
  • 17.04.25, 13:11
"Kas sa tõesti mäletad mu nime?" – kuidas väike žest loob suure erinevuse teeninduses
Paljud meist on kogenud hetki, kus tunneme end järjekordse numbrina – olgu see siis poes, kohvikus või restoranis. Kuid vahel juhtub midagi ootamatut: teenindaja tervitab nimepidi või küsib naeratades, kas võtate täna ikka oma lemmiku. See pisike hetk võib muuta kogu kliendikogemuse, ütles Mindset Fitness asutaja Kerdu Lenear.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 08:30
PAX ja NixPAY toovad nutikad makselahendused igasse kaubanduskeskkonda
Makseterminalid on viimastel aastatel teinud läbi suure arenguhüppe. Kui varem täitsid nad üksnes maksete vastuvõtmise rolli, siis tänapäeva nutikad makseterminalid pakuvad võimalusi, mis toetavad aktiivselt ärikasvu. PAX Technology Android-põhised makseterminalid ja Nixori NixPAY tarkvara on selle arenguhüppe eesotsas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Kaubandus esilehele