Värske konkurentsiraporti järgi on Lidl teinud väga häid tulemusi ning liikunud konkurentidest kiiremate hüpetega. Samuti maksavad nad jaekubanduse turu keskmisest kõrgemat keskmist palka.

- Lidl kasvatab käivet konkurentidest kiiremini.
- Foto: JENS BUETTNER
"Me näeme hästi selgelt, et Lidl on tegemas väga häid tulemusi, väga kiirete ja pikkade hüpetega edasi liikumas. Ta on juba selja taha jätnud Prisma Peremarketi ja OG Elektra. Arvan, et ta ei peatu seal," ütles Kõiv.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva Infopanga kokku pandud toidu- ja esmatarbekaupade müügi kvartaliraportist selgub, et neljandas kvartalis tegi kõige suurema müügikäive Selver, kõige enam värvati töötajaid Lidlisse ning töötajate arv vähenes kõige enam Maximas. Tutvu esmatarbekaupade jaekaubanduse neljanda kvartali käibeTOP60ga!
Jaekettide juhid näevad, et toimumas on kiire kasv keskmistele palkadele ning toodete-teenuste hindadele. Samuti nähakse, et töötajate kindlustunne on kahanenud, kuid kandideerimisi töökohtadele on piisavalt.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.