Prisma uuring: tarbijad tunnevad end talvega võrreldes kindlamalt
Prisma algatatud uuringust selgub, et 41% vastanutest on igapäevaselt sunnitud valima, mis tooteid pere-eelarve lubab ostukorvi panna. Detsembris toimunud uuringus oli selliseid vastajaid oluliselt rohkem – 49%.
Märtsi kliendiuuringus ütles 10% vastajatest, et peab vahel ostudest loobuma. Seegi number on liikunud paremuse suunas, olles viie protsendipunkti võrra väiksem kui detsembris.
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.