• 04.05.23, 10:48

Prisma uuring: tarbijad tunnevad end talvega võrreldes kindlamalt

Prisma algatatud uuringust selgub, et 41% vastanutest on igapäevaselt sunnitud valima, mis tooteid pere-eelarve lubab ostukorvi panna. Detsembris toimunud uuringus oli selliseid vastajaid oluliselt rohkem – 49%.
Prisma peremarket Mustika kaubanduskeskuses.
  • Prisma peremarket Mustika kaubanduskeskuses.
  • Foto: Raul_Mee
Märtsi kliendiuuringus ütles 10% vastajatest, et peab vahel ostudest loobuma. Seegi number on liikunud paremuse suunas, olles viie protsendipunkti võrra väiksem kui detsembris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.25, 08:30
Samm-sammult ja nutikalt: kuidas muuta oma e-pood rahvusvaheliseks edulooks?
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele