• 04.05.23, 10:48

Prisma uuring: tarbijad tunnevad end talvega võrreldes kindlamalt

Prisma algatatud uuringust selgub, et 41% vastanutest on igapäevaselt sunnitud valima, mis tooteid pere-eelarve lubab ostukorvi panna. Detsembris toimunud uuringus oli selliseid vastajaid oluliselt rohkem – 49%.
Prisma peremarket Mustika kaubanduskeskuses.
  • Prisma peremarket Mustika kaubanduskeskuses.
  • Foto: Raul_Mee
Märtsi kliendiuuringus ütles 10% vastajatest, et peab vahel ostudest loobuma. Seegi number on liikunud paremuse suunas, olles viie protsendipunkti võrra väiksem kui detsembris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:00
Oodatust suurem nõudlus: First Price toodete müügiedu üllatab isegi Selverit
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele