• 11.05.23, 11:11

5 märksõna, mille abil e-poes maailmatasemel kliendikogemust pakkuda

Praegusel ajal, mil e-kaubanduse osakaal on väga suureks muutunud, on klientidele suurepärase kogemuse pakkumine üha suuremaks väljakutseks. Eilsel e-kaubanduse UX konverentsil jagas Katre Uibomäe mõtteid, kuidas e-poes maailmatasemel kliendikogemust pakkuda.
Katre Uibomäe rääkis, kuidas e-poes maailmatasemel kliendikogemust pakkuda.
  • Katre Uibomäe rääkis, kuidas e-poes maailmatasemel kliendikogemust pakkuda.
  • Foto: Raul Mee
"Klientide ootused brändidele ja kliendikogemusele on üle aegade kõrgeimad," ütles Uibomäe. Ta tõi välja, et 2022.a maikuus tehtud uuringu järgi ütles 94% vastanutest, et positiivne kliendikogemus pani neid sama brändi käest uuesti ostmist kaaluma. Negatiivne kliendikogemus omakorda paneb kliendid ostuotsust või brändi eelistamisest loobumist kaaluma.

Seotud lood

Uudised
  • 20.04.23, 11:55
Rain Tunger: terve elu on teenindamine
"Klienditeenindus on kokkuleppimata termin ning selle tähendus sõltub paljudest teguritest. Kogu elu on aga teenindamine," ütles restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ja Pegasus teenindusjuht Rain Tunger eilsel Teeninduskonverentsil.
Uudised
  • 24.04.23, 15:57
Teenindustreener: käitumisstiilide tundmine teeb paremaks teenindajaks
"80% konfliktidest on tingitud kehvast suhtlemisoskusest," ütles DISC koolitaja ja teenindustreener Tene Link Teeninduskonverentsil 2023. "Enda käitumise teadlik kohandamine aitab kaasa suurepärase teeninduse õnnestumisele."
Uudised
  • 13.03.23, 09:56
Klienditeenindus on muutunud: 5 oskust, millele tähelepanu pöörata
Tänapäeval ootavad kliendid kõrgemat teeninduskvaliteeti ning ettevõtted peavad pakkuma suuremat väärtust kui kunagi varem. Seetõttu on muutunud ka klienditeenindaja roll. Tele2 teenindusguru Helena Viiroja avab superoskused, mis on vajalikud, et pakkuda tänapäeval parimat teeninduskogemust.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele