• 11.05.23, 11:11

5 märksõna, mille abil e-poes maailmatasemel kliendikogemust pakkuda

Praegusel ajal, mil e-kaubanduse osakaal on väga suureks muutunud, on klientidele suurepärase kogemuse pakkumine üha suuremaks väljakutseks. Eilsel e-kaubanduse UX konverentsil jagas Katre Uibomäe mõtteid, kuidas e-poes maailmatasemel kliendikogemust pakkuda.
Katre Uibomäe rääkis, kuidas e-poes maailmatasemel kliendikogemust pakkuda.
  • Katre Uibomäe rääkis, kuidas e-poes maailmatasemel kliendikogemust pakkuda. Foto: Raul Mee
"Klientide ootused brändidele ja kliendikogemusele on üle aegade kõrgeimad," ütles Uibomäe. Ta tõi välja, et 2022.a maikuus tehtud uuringu järgi ütles 94% vastanutest, et positiivne kliendikogemus pani neid sama brändi käest uuesti ostmist kaaluma. Negatiivne kliendikogemus omakorda paneb kliendid ostuotsust või brändi eelistamisest loobumist kaaluma.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele