Autor: Heli Künnapas • 11. mai 2023
5 märksõna, mille abil e-poes maailmatasemel kliendikogemust pakkuda
Praegusel ajal, mil e-kaubanduse osakaal on väga suureks muutunud, on klientidele suurepärase kogemuse pakkumine üha suuremaks väljakutseks. Eilsel e-kaubanduse UX konverentsil jagas Katre Uibomäe mõtteid, kuidas e-poes maailmatasemel kliendikogemust pakkuda.
Katre Uibomäe rääkis, kuidas e-poes maailmatasemel kliendikogemust pakkuda.
Foto: Raul Mee
"Klientide ootused brändidele ja kliendikogemusele on üle aegade kõrgeimad," ütles Uibomäe. Ta tõi välja, et 2022.a maikuus tehtud uuringu järgi ütles 94% vastanutest, et positiivne kliendikogemus pani neid sama brändi käest uuesti ostmist kaaluma. Negatiivne kliendikogemus omakorda paneb kliendid ostuotsust või brändi eelistamisest loobumist kaaluma.