Autor: Heli Künnapas • 11. mai 2023

5 märksõna, mille abil e-poes maailmatasemel kliendikogemust pakkuda

Praegusel ajal, mil e-kaubanduse osakaal on väga suureks muutunud, on klientidele suurepärase kogemuse pakkumine üha suuremaks väljakutseks. Eilsel e-kaubanduse UX konverentsil jagas Katre Uibomäe mõtteid, kuidas e-poes maailmatasemel kliendikogemust pakkuda.
Katre Uibomäe rääkis, kuidas e-poes maailmatasemel kliendikogemust pakkuda.
Foto: Raul Mee

"Klientide ootused brändidele ja kliendikogemusele on üle aegade kõrgeimad," ütles Uibomäe. Ta tõi välja, et 2022.a maikuus tehtud uuringu järgi ütles 94% vastanutest, et positiivne kliendikogemus pani neid sama brändi käest uuesti ostmist kaaluma. Negatiivne kliendikogemus omakorda paneb kliendid ostuotsust või brändi eelistamisest loobumist kaaluma.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757