Ülemiste keskus kogus kõik suvehooaja tööpakkumised ühele lehele.
Foto: Andras Kralla
Sujuvamaks infovahetuseks avas Ülemiste keskus suvehooajaks oma kodulehel eraldi portaali „Suveks tööle“, kuhu koondas kokku kõikide rentnike suvised tööpakkumised. Portaalis on võimalik sobiv töökoht valida sõltuvalt tööotsija vanusest ja töökoormuse soovist. Portaali on tööpakkumise sisestanud juba ligi 40 kauplust.
Kliiniline psühholoog ja kognitiiv-käitumisterapeut Kaia Kuppart rääkis aprillis toimunud Teeninduskonverentsil, mis aitaks teenindusvaldkonna töötajatel ennast paremini tunda, keerulistest olukordadest üle saada ja seeläbi paremat teeninduskogemust pakkuda.
Jaekett Lidli kõik töötajad peavad suutma teha kõiki töid, osates kasutada nii kassat, küpsetusmasinat kui ka roklat, ütles Lidli korporatiivkommunikatsiooni osakonna juht Katrin Seppel.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.