• 26.06.23, 15:59

Eesti pakendi-idu pälvis luksusbrändi tähelepanu

Lambavillast pakendimaterjali tootev Eesti idufirma Woola pälvis Prantsuse luksuskaupade tootja LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton innovatsiooniauhinna. Auhinnale kandideeris enam kui 1300 idufirmat seitsmekümne viiest riigist.
Innovatsiooniauhinna üleaandmine.
  • Innovatsiooniauhinna üleaandmine.
  • Foto: LVMH
Lambavillast mullikile asendajat tootev Woola pälvis LVMH innovatsiooniauhinna kategoorias “Säästvus ja rohetehnoloogia” ning tuli kategooria võitjaks. Selles kategoorias kandideeris üle 250 idufirma.

Seotud lood

Uudised
  • 29.12.20, 10:36
Kaubamaja e-pood hakkas tellimusi villa sisse pakkima
Kaubamaja e-pood võttis kasutusele loodussõbralikud lambavillast valmistatud pakkeümbrikud. Uuel aastal katsetatakse plastikust mullikile asemel kasutada e-poe tellimuste pakkimiseks ka villakile.
Uudised
  • 14.03.23, 13:50
Rohepööre suurtes kaubanduskettides – loe, milliseid konkreetseid samme astutakse!
Kolme suure kaubandusettevõtte esindajad räägivad reaalsetest sammudest, mida nad on ette võtnud, et toimetada keskkonnasõbralikumalt ja jätkusuutlikumalt.
Uudised
  • 04.01.23, 13:12
Kaubamaja võttis kasutusele tekstiilijääkidest valmistatud ringluspakendid
Kaubamaja e-poe pakid lähevad teele tekstiilijääkidest ringluspakendis, mis on vastupidavad, vett hülgavad ja mida saab taaskasutada kuni 20 korda. Ringluspakendid valmivad Eestis ja nende tootjaks on kohalik ettevõte Low imPACK.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele