Lambavillast pakendimaterjali tootev Eesti idufirma Woola pälvis Prantsuse luksuskaupade tootja LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton innovatsiooniauhinna. Auhinnale kandideeris enam kui 1300 idufirmat seitsmekümne viiest riigist.
Lambavillast mullikile asendajat tootev Woola pälvis LVMH innovatsiooniauhinna kategoorias “Säästvus ja rohetehnoloogia” ning tuli kategooria võitjaks. Selles kategoorias kandideeris üle 250 idufirma.
Kaubamaja e-pood võttis kasutusele loodussõbralikud lambavillast valmistatud pakkeümbrikud. Uuel aastal katsetatakse plastikust mullikile asemel kasutada e-poe tellimuste pakkimiseks ka villakile.
Kolme suure kaubandusettevõtte esindajad räägivad reaalsetest sammudest, mida nad on ette võtnud, et toimetada keskkonnasõbralikumalt ja jätkusuutlikumalt.
Kaubamaja e-poe pakid lähevad teele tekstiilijääkidest ringluspakendis, mis on vastupidavad, vett hülgavad ja mida saab taaskasutada kuni 20 korda. Ringluspakendid valmivad Eestis ja nende tootjaks on kohalik ettevõte Low imPACK.
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.