Maailma suuruselt teine kiirmoe müügikett H&M teatas oodatust parematest müügitulemustest teises kvartalis ning hoolimata üldisest tarbijate kulutuste vähendamisest kasvatas müüki paljudel turgudel, vahendas Reuters.
Kiirmoe müügikett H&M suurendas müüki paljudel turgudel.
Foto: Liis Treimann
Maailma suuruselt teine kiirmoe müügikett H&M on viimasel ajal pööranud rohkem tähelepanu oma kõrgema hinnaga kaubamärgile Cos ning keskendunud vähem hinnatundlikule kliendile. Maailmas esikohal on Zara omanik Inditex, mis suurendab oma turuosa odavamate riiete osas.
Kummitused, ämblikud, luukere maskid ja oranži värvi riided – kui veel mõni aasta tagasi peeti Halloweeni pigem Ameerika päritolu pidupäevaks, siis täna on see kindlalt jõudnud ka Eesti jaekaubanduse kalendrisse.