Rimi esimese häkatoni võitjate seas oli kaks Eesti start-up’i
Rimi lõpetas eelmisel nädalal Rimi Open Innovation platvormi raames toimunud esimese jaekaubanduse häkatoni. Kuuele võitjale jagati oma ideede teostamiseks kokku 200 000 eurot.
Vaido Padumäe sõnul on häkaton suure ettevõtte jaoks hea viis uute ideede ja töömeetodite süstimiseks.
Foto: rabarberts
Võistlus meelitas ligi 52 idufirmat 15 riigist üle maailma, kelle seast valiti välja kuus start-up’i pilootprojektide alustamiseks. Oma toodete ja teenuste testimiseks saavad nad Rimilt kokku 200 000 eurot.
Baltimaade jaekett Rimi Baltic avab täna registreerimise 1 miljoni euro suuruse rahastusega häkatonile, et koostöös partnerite ja idufirmadega muuta ostlemine veel paremaks. Avasündmuse häkaton toimub 14.-16. juunil Riias.
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.