Rimi esimese häkatoni võitjate seas oli kaks Eesti start-up’i
Rimi lõpetas eelmisel nädalal Rimi Open Innovation platvormi raames toimunud esimese jaekaubanduse häkatoni. Kuuele võitjale jagati oma ideede teostamiseks kokku 200 000 eurot.
Vaido Padumäe sõnul on häkaton suure ettevõtte jaoks hea viis uute ideede ja töömeetodite süstimiseks.
Foto: rabarberts
Võistlus meelitas ligi 52 idufirmat 15 riigist üle maailma, kelle seast valiti välja kuus start-up’i pilootprojektide alustamiseks. Oma toodete ja teenuste testimiseks saavad nad Rimilt kokku 200 000 eurot.
Baltimaade jaekett Rimi Baltic avab täna registreerimise 1 miljoni euro suuruse rahastusega häkatonile, et koostöös partnerite ja idufirmadega muuta ostlemine veel paremaks. Avasündmuse häkaton toimub 14.-16. juunil Riias.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.