Dive Eesti uuris eestlaste iseteenindus võimaluste kasutamise harjumusi nii kaupade kui teenuste ostmisel. Kuigi suurem osa eestlastest kasutaks iseteenindust meeleldi, saavad tihtipeale takistuseks kassade tehnilised probleemid ning pakutavate teenuste piiratud valik, kirjutab Dive Eesti juht Marilyn Uleksin.

- Marilyn Uleksin
- Foto: Erakogu
Kaupluste teeninduskogemuste küsitlusel selgus, et füüsilisi kauplusi eelistab e-poodidele 36,5% vastanutest. 36,8% vastanutest teeb oma valikuid vastavalt vajadustele, 17% vastanutest on oma kindlaks eelistuseks märkinud e-poest tellimise võimaluse. 9,1% vastanutest valib toote välja kauplusest, kuid sooritab ostu e-poest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.