• 14.07.23, 10:39

Kaupade ostmisel eelistatakse endiselt personaalset klienditeenindust

Dive Eesti uuris eestlaste iseteenindus võimaluste kasutamise harjumusi nii kaupade kui teenuste ostmisel. Kuigi suurem osa eestlastest kasutaks iseteenindust meeleldi, saavad tihtipeale takistuseks kassade tehnilised probleemid ning pakutavate teenuste piiratud valik, kirjutab Dive Eesti juht Marilyn Uleksin.
Marilyn Uleksin
  • Marilyn Uleksin
  • Foto: Erakogu
Kaupluste teeninduskogemuste küsitlusel selgus, et füüsilisi kauplusi eelistab e-poodidele 36,5% vastanutest. 36,8% vastanutest teeb oma valikuid vastavalt vajadustele, 17% vastanutest on oma kindlaks eelistuseks märkinud e-poest tellimise võimaluse. 9,1% vastanutest valib toote välja kauplusest, kuid sooritab ostu e-poest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 15:57
Millised on nutikad lahendused kauba liigutamiseks?
Iga päev liiguvad tuhanded kaubad ladudest poodidesse, ehitusobjektidele, tööstustesse ja mujale. Toimiva tarneahela üheks aluseks on nutikas kaubakäsitlus. See, kuidas kaupa liigutatakse, mõjutab otseselt töö sujuvust, töötajate heaolu ja kauba seisukorda. Loe, kuidas õigesti valitud tõsteseadmed muudavad kauba teisaldamise kiiremaks, lihtsamaks ja ohutumaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele