Autor: Marilyn Uleksin • 14. juuli 2023
Kaupade ostmisel eelistatakse endiselt personaalset klienditeenindust
Dive Eesti uuris eestlaste iseteenindus võimaluste kasutamise harjumusi nii kaupade kui teenuste ostmisel. Kuigi suurem osa eestlastest kasutaks iseteenindust meeleldi, saavad tihtipeale takistuseks kassade tehnilised probleemid ning pakutavate teenuste piiratud valik, kirjutab Dive Eesti juht Marilyn Uleksin.
Marilyn Uleksin
Foto: Erakogu
Kaupluste teeninduskogemuste küsitlusel selgus, et füüsilisi kauplusi eelistab e-poodidele 36,5% vastanutest. 36,8% vastanutest teeb oma valikuid vastavalt vajadustele, 17% vastanutest on oma kindlaks eelistuseks märkinud e-poest tellimise võimaluse. 9,1% vastanutest valib toote välja kauplusest, kuid sooritab ostu e-poest.