Autor: Eero Palm • 9. august 2023

Miks meie ettevõttes (neid mõttetuid) testoste tehakse?

Küsimust “Miks?” võib muidugi käsitleda erinevatel viisidel. Esiteks “Miks?” ehk “Miks ometi? Pole ju tegelikult vaja ega mõtet?” või siis “Miks? Ma ei mõista hästi, aga tahaksin aru saada?”.

Ega ei teagi kohe täpset, sest ettevõtete ärikultuurid on ju väga erinevad. Mõnel pool võib-olla selleks, et panna nõrgemaid häbiposti. Või selleks, et hoida töötajaid hirmul. Samuti võib olla testostude stiil üsna subjektiivne ja üksiku testkliendi isiklik seisukoht, kuigi ta ei ole teeninduse asjatundja. See kõik tekitab kahtlemata trotsi ja pinget. Aga eeldame selles artiklis, et kõike seda eeltoodut ei ole ja testostud on tehtud hästi!

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757