• 09.08.23, 11:19

Miks meie ettevõttes (neid mõttetuid) testoste tehakse?

Küsimust “Miks?” võib muidugi käsitleda erinevatel viisidel. Esiteks “Miks?” ehk “Miks ometi? Pole ju tegelikult vaja ega mõtet?” või siis “Miks? Ma ei mõista hästi, aga tahaksin aru saada?”.
Miks meie ettevõttes (neid mõttetuid) testoste tehakse?
Ega ei teagi kohe täpset, sest ettevõtete ärikultuurid on ju väga erinevad. Mõnel pool võib-olla selleks, et panna nõrgemaid häbiposti. Või selleks, et hoida töötajaid hirmul. Samuti võib olla testostude stiil üsna subjektiivne ja üksiku testkliendi isiklik seisukoht, kuigi ta ei ole teeninduse asjatundja. See kõik tekitab kahtlemata trotsi ja pinget. Aga eeldame selles artiklis, et kõike seda eeltoodut ei ole ja testostud on tehtud hästi!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 13:11
Toidulogistika hiiglane seab sihi kogu Eesti katmisele
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele