Eesti üks kauem tegutsenud mööbliettevõtteid Mööbliait avas 10. augustil ametlikult Peetris Tartu maantee väljasõidu ääres 4500 ruutmeetri suuruse esinduspoe. Mööbliaida uue kaupluse ehitusse investeeriti ligi 5 miljonit eurot ning see on üks suurimaid Eesti omanikele kuuluv mööblipood Eestis.
Mööbliaida juhi ja ühe omaniku Urmas Kooritsa sõnul on uue kaupluse avamise eesmärk tulla Tallinna klientidele lähemale ning suurem kauplusepind võimaldab korraga näidata ka laiemat tootevalikut. “Saime aru, et kliendid ootavad meid Tallinnasse. Tartu maantee algus on asukohana loogiline valik, sest on lähedal Harjumaa elanikele, aga jääb mugavalt tee peale ka teistest piirkondadest tulijatele,” kommenteeris Koorits ning lisas, et 4500 ruutmeetrit võimaldab neil välja panna peaaegu kogu e-poes oleva tootesortimendi. “Just mööbli ostmisel tahavad inimesed asja päriselt näha, seda käega katsuda ja sellel istuda. Kasvõi selleks, et saada piisav kindlustunne hiljem e-poest ostu tegemiseks.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.