• 18.08.23, 11:05

Kuidas kirjutada müügipakkumise kaaskirja, mis annab sulle konkurentsieelise?

Läbimõeldud ja mudeltatud koostööpakkumise kaaskiri on konkurentsieelis. Miks näha vaeva koostööpakkumise kaaskirjaga ja kuidas muuta see silmapaistvaks ning eesmärgipäraseks tööriistaks, arutleb Elisa Eesti suurklientide müügijuhtide tiimijuht Gert Karu, kes jagab enda praktikaid, mis on end tõestanud ja edu toonud . Ta kinnitab, et detaile ja muutujaid, nagu müügis eri etappides ikka, on rohkelt.
Elisa Eesti suurkliendi müügijuhtide tiimijuhti Gert Karu
  • Elisa Eesti suurkliendi müügijuhtide tiimijuhti Gert Karu
  • Foto: erakogu
E-kirja koostamine, millele manustad kaasa koostööpakkumise dokumendi või viite, on enamusele müügiprofessionaalidest igapäevane tegevus. Selle kirja sisulise poolega töötamine ja selle enda heaks tööle rakendamine, kahjuks südameasi vähemusele. Minu kogemusel on see üks enim alahinnatud instrumente kogu tervest müügiahelast ja ma olen siiral veendumusel, et see ei peaks nii olema.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.04.25, 19:30
Uus pilkupüüdev ärihoone Lõunakeskuse läheduses Tartu väravas – üüri pind juba täna!
2025. aasta suve lõpuks valmiv Raja Keskus toob Tartusse juurde üle 2500 ruutmeetri A-klassi kaubandus-, teenindus- ja büroopinda. Hoone esinduslik arhitektuur, paindlikud ruumilahendused, erakordselt hea nähtavus ja ligipääsetavus teeb sellest ideaalse koha igale kaubandus- ja teenindusettevõttele. Väärtust lisavad Lõunakeskuse vahetu lähedus, hea transpordiühendus, katusel asetsev päikesepark ja soe maa-alune parkla – kõik, mida üks kaasaegne ettevõte vajab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele