• 18.08.23, 11:05

Kuidas kirjutada müügipakkumise kaaskirja, mis annab sulle konkurentsieelise?

Läbimõeldud ja mudeltatud koostööpakkumise kaaskiri on konkurentsieelis. Miks näha vaeva koostööpakkumise kaaskirjaga ja kuidas muuta see silmapaistvaks ning eesmärgipäraseks tööriistaks, arutleb Elisa Eesti suurklientide müügijuhtide tiimijuht Gert Karu, kes jagab enda praktikaid, mis on end tõestanud ja edu toonud . Ta kinnitab, et detaile ja muutujaid, nagu müügis eri etappides ikka, on rohkelt.
Elisa Eesti suurkliendi müügijuhtide tiimijuhti Gert Karu
  • Elisa Eesti suurkliendi müügijuhtide tiimijuhti Gert Karu
  • Foto: erakogu
E-kirja koostamine, millele manustad kaasa koostööpakkumise dokumendi või viite, on enamusele müügiprofessionaalidest igapäevane tegevus. Selle kirja sisulise poolega töötamine ja selle enda heaks tööle rakendamine, kahjuks südameasi vähemusele. Minu kogemusel on see üks enim alahinnatud instrumente kogu tervest müügiahelast ja ma olen siiral veendumusel, et see ei peaks nii olema.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele