• 18.08.23, 11:05

Kuidas kirjutada müügipakkumise kaaskirja, mis annab sulle konkurentsieelise?

Läbimõeldud ja mudeltatud koostööpakkumise kaaskiri on konkurentsieelis. Miks näha vaeva koostööpakkumise kaaskirjaga ja kuidas muuta see silmapaistvaks ning eesmärgipäraseks tööriistaks, arutleb Elisa Eesti suurklientide müügijuhtide tiimijuht Gert Karu, kes jagab enda praktikaid, mis on end tõestanud ja edu toonud . Ta kinnitab, et detaile ja muutujaid, nagu müügis eri etappides ikka, on rohkelt.
Elisa Eesti suurkliendi müügijuhtide tiimijuhti Gert Karu
  • Elisa Eesti suurkliendi müügijuhtide tiimijuhti Gert Karu
  • Foto: erakogu
E-kirja koostamine, millele manustad kaasa koostööpakkumise dokumendi või viite, on enamusele müügiprofessionaalidest igapäevane tegevus. Selle kirja sisulise poolega töötamine ja selle enda heaks tööle rakendamine, kahjuks südameasi vähemusele. Minu kogemusel on see üks enim alahinnatud instrumente kogu tervest müügiahelast ja ma olen siiral veendumusel, et see ei peaks nii olema.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele