Autor: Gert Karu • 18. august 2023

Kuidas kirjutada müügipakkumise kaaskirja, mis annab sulle konkurentsieelise?

Läbimõeldud ja mudeltatud koostööpakkumise kaaskiri on konkurentsieelis. Miks näha vaeva koostööpakkumise kaaskirjaga ja kuidas muuta see silmapaistvaks ning eesmärgipäraseks tööriistaks, arutleb Elisa Eesti suurklientide müügijuhtide tiimijuht Gert Karu, kes jagab enda praktikaid, mis on end tõestanud ja edu toonud . Ta kinnitab, et detaile ja muutujaid, nagu müügis eri etappides ikka, on rohkelt.
Elisa Eesti suurkliendi müügijuhtide tiimijuhti Gert Karu
Foto: erakogu

E-kirja koostamine, millele manustad kaasa koostööpakkumise dokumendi või viite, on enamusele müügiprofessionaalidest igapäevane tegevus. Selle kirja sisulise poolega töötamine ja selle enda heaks tööle rakendamine, kahjuks südameasi vähemusele. Minu kogemusel on see üks enim alahinnatud instrumente kogu tervest müügiahelast ja ma olen siiral veendumusel, et see ei peaks nii olema.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757