Uuring: Eesti inimestest 62% eelistab osta kohalike väiketootjate toitu
Koguni 80% Eesti inimestest soovib, et väiketootjate toidukaup oleks kättesaadavam. Vastanutest 67% eelistab Eesti väiketootjate toidukaupa osta turu või e-poe asemel kauplusest, selgus Coopi tellitud Norstati üle-eestilisest arvamusuuringust.
Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Rainer Rohtla.
Foto: Coop Eesti
Uuringus osalejatest 62% vastas „jah“ või „pigem jah“ küsimusele, kas nad eelistavad osta Eesti väiketootjate toidukaupu. Samal ajal vastas eitavalt vaid 8% küsitletutest. Eelistus puudus 29% vastanutest.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.