• 01.09.23, 11:40

Teeninduse väljakutsed, millega ettevõtted enim tegelevad

Tallinki personali- ja kliendikogemuse juht Age Vanajuur, maksu- ja tolliameti klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa ja Südameapteegi teenindusjuht Kadri Villemson räägivad, millised on nende ettevõtetes suurimad teeninduse väljakutsed, millega tuleb tegelda.
Tallinki laeval MyStar tehakse ettevalmistusi klientide saabumiseks
  • Tallinki laeval MyStar tehakse ettevalmistusi klientide saabumiseks
  • Foto: Liis Treimann
Loe kokkuvõtet, kolme ettevõtte esindaja mõtetest teeninduse väljakutsetest ja töö fookuse muutumisest:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele