• 14.09.23, 09:08

Emma kohukesed jõudsid Saksamaa NETTO Marken-Discount kaubandusketti

Tere piimatööstus eksportis Saksamaale ligi veerand miljonit Emma kohukest. Eriliseks tegi tehingu fakt, et tavaliselt piimatooted oma kaubamärgi all nii kaugele ei jõua, vaid eksporditakse seevastu private label tootena. Esmane kontakt tehinguks saavutati välismessil pea kaks aastat tagasi.
Emma kohukesed jõudsid Saksamaa NETTO Marken-Discount kaubandusketti
  • Emma kohukesed jõudsid Saksamaa NETTO Marken-Discount kaubandusketti
„Saksamaa on üks esimesi Euroopa Liidu riike lisaks meie regioonile, kus on tekkimas kohukese tootekategooria,“ sõnas Nordic Milk ekspordijuht Risto Müürsepp. „Eestis on kohuke teada-tuntud juba 40-50 aastat, kuid sakslaste jaoks kindlasti uus, samas mitte üdini avastamata toode. Nad vajavad väga palju selgitavat lisainfot, et kohukese puhul pole tegu maiustusega. Sellegipoolest positsioneerivad nad täna kohukese riiulis maiuste hulka, sest toodet kirjeldatakse shokolaadi-piimamaiusena, aga Eesti kohukestes on 40-70% rohkem kohupiima,“ lisas Müürsepp.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele