T1 keskuses on pärast omanikuvahetust tehtud ligi 10 miljoni euro eest uuendusi ja külastajate arv on selle ajaga kahekordistunud, kuid keskuse käivitamiseks on veel palju tööd vaja teha, rääkis T1-e tegevjuht Tarmo Hõbe.

- Tarmo Hõbe.
- Foto: Liis Treimann
15. septembril avatakse T1 keskuse kolmanda korruse esimene etapp, mis toob kaasa olulise muutuse nii visuaalselt kui ka funktsionaalselt. Lisaks on kolmandal korrusel varasemad 16 tuhat ruutmeetrit kaubanduspinda asendatud erinevate teenustega, mis hõlmavad tervist, meditsiini, hobisid, sporti ja heaolu. „Uuenenud kolmandal korrusel saab harrastada lausa 15 erinevat spordiala alates vehklemisest lõpetades tantsimisega,“ toob Hõbe välja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
T1 keskuses avasid täna, 8. detsembril uksed kaks outleti: spordi- ja vabaajakaupade müüja Rademar ja rõivapood Denim Dream. Alates 9. detsembrist jätkab outlet’ina T1-s tegevust jalatsikauplus Salamander.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.