• 19.09.23, 09:37

Meisterliku külma kõne meelespea

Osaledes regulaarselt müügitreeningutel ning viies neid ka ise läbi, täheldan ikka ja jälle, et ebaedu põhjused müügitöös (ja –tulemustes) algavad pahatihti külmast kõnest, täpsemalt selle kõne avangust ehk esimesest paarikümnest sekundist. Elisa Eesti suurkliendi müügijuhtide tiimijuht Gert Karu jagab üheksa praktilist mõtet ja järeldust külmkõnedest.
Gert Karu
  • Gert Karu
  • Foto: Elisa Eesti
See töölõik kipub olema suurele osale müügiameti esindajatele ebameeldiv, lausa vastumeelne tegevus. Olen veendumusel, et see ei peaks nii olema. Eeskätt neile, kellele see on lahutamatu osa tööst.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele