Autor: Gert Karu • 19. september 2023

Meisterliku külma kõne meelespea

Osaledes regulaarselt müügitreeningutel ning viies neid ka ise läbi, täheldan ikka ja jälle, et ebaedu põhjused müügitöös (ja –tulemustes) algavad pahatihti külmast kõnest, täpsemalt selle kõne avangust ehk esimesest paarikümnest sekundist. Elisa Eesti suurkliendi müügijuhtide tiimijuht Gert Karu jagab üheksa praktilist mõtet ja järeldust külmkõnedest.
Gert Karu
Foto: Elisa Eesti

See töölõik kipub olema suurele osale müügiameti esindajatele ebameeldiv, lausa vastumeelne tegevus. Olen veendumusel, et see ei peaks nii olema. Eeskätt neile, kellele see on lahutamatu osa tööst.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757