• 19.09.23, 09:37

Meisterliku külma kõne meelespea

Osaledes regulaarselt müügitreeningutel ning viies neid ka ise läbi, täheldan ikka ja jälle, et ebaedu põhjused müügitöös (ja –tulemustes) algavad pahatihti külmast kõnest, täpsemalt selle kõne avangust ehk esimesest paarikümnest sekundist. Elisa Eesti suurkliendi müügijuhtide tiimijuht Gert Karu jagab üheksa praktilist mõtet ja järeldust külmkõnedest.
Gert Karu
  • Gert Karu
  • Foto: Elisa Eesti
See töölõik kipub olema suurele osale müügiameti esindajatele ebameeldiv, lausa vastumeelne tegevus. Olen veendumusel, et see ei peaks nii olema. Eeskätt neile, kellele see on lahutamatu osa tööst.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele