Osaledes regulaarselt müügitreeningutel ning viies neid ka ise läbi, täheldan ikka ja jälle, et ebaedu põhjused müügitöös (ja –tulemustes) algavad pahatihti külmast kõnest, täpsemalt selle kõne avangust ehk esimesest paarikümnest sekundist. Elisa Eesti suurkliendi müügijuhtide tiimijuht Gert Karu jagab üheksa praktilist mõtet ja järeldust külmkõnedest.

- Gert Karu Foto: Elisa Eesti
See töölõik kipub olema suurele osale müügiameti esindajatele ebameeldiv, lausa vastumeelne tegevus. Olen veendumusel, et see ei peaks nii olema. Eeskätt neile, kellele see on lahutamatu osa tööst.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.