Rimi Eesti uuendas sel nädalal oma kliendiprogrammi, mis võimaldab klientidel säästa kuni 2,5% oma ostukorvilt nii kaupluses kui e-poes.
Rimi Eesti juhi Kristel Metsa sõnul püüavad inimesed üha enam säästa ning otsivad nutikaid lahendusi, kuidas ka toidu pealt kokku hoida. “Võtsime arvesse meie klientide soove ning turul toimuvat ja lõime pilootprojekti raames uue süsteemi, mis võimaldab kõigil Rimi kliendikaardi omanikel raha koguda, kuid enim saavad sellest kasu need, kes on programmi mõistes fännid,” kirjeldas Mets uut süsteemi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.