Rimi Eesti uuendas sel nädalal oma kliendiprogrammi, mis võimaldab klientidel säästa kuni 2,5% oma ostukorvilt nii kaupluses kui e-poes.
Rimi Eesti juhi Kristel Metsa sõnul püüavad inimesed üha enam säästa ning otsivad nutikaid lahendusi, kuidas ka toidu pealt kokku hoida. “Võtsime arvesse meie klientide soove ning turul toimuvat ja lõime pilootprojekti raames uue süsteemi, mis võimaldab kõigil Rimi kliendikaardi omanikel raha koguda, kuid enim saavad sellest kasu need, kes on programmi mõistes fännid,” kirjeldas Mets uut süsteemi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.