Rimi Eesti uuendas sel nädalal oma kliendiprogrammi, mis võimaldab klientidel säästa kuni 2,5% oma ostukorvilt nii kaupluses kui e-poes.
Rimi Eesti juhi Kristel Metsa sõnul püüavad inimesed üha enam säästa ning otsivad nutikaid lahendusi, kuidas ka toidu pealt kokku hoida. “Võtsime arvesse meie klientide soove ning turul toimuvat ja lõime pilootprojekti raames uue süsteemi, mis võimaldab kõigil Rimi kliendikaardi omanikel raha koguda, kuid enim saavad sellest kasu need, kes on programmi mõistes fännid,” kirjeldas Mets uut süsteemi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Septembris toimub Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi eestvedamisel 11. korda Eesti toidu kuu. Selver liitub traditsioonilise algatusega – pakub mitmetele Eesti toodetele soodsamaid hindu ning tutvustab erinevaid tootjaid ja maitseid, mida võiks proovida.