Langusega võitlevad kaupmehed: käibemaksu tõus on praeguses olukorras halb uudis nii tarbijatele kui ka kaupmeestele
Tallinna Kaubamaja juht Erkki Laugus tõdeb, et käibemaksu tõus viib aastas inimeste taskutest hinnanguliselt 450–500 miljonit ja sunnib kindlasti vähem tarbima inimesi, kellel sääste pole.
Moekaupadel tulevad uue maksumääraga hinnad müügisaalidesse kevadhooaja kaupadel, rääkis Tallinna Kaubamaja juht Erkki Laugus.
Foto: Raul Mee
Hindu ei hakka Tallinna Kaubamaja tõstma enne aasta lõppu. Näiteks moekaupadel tulevad uue maksumääraga hinnad müügisaalidesse kevadhooaja kaupadele. "Enne jaanuaris toimuvaid allahindluskampaaniaid pole mõtet enam hinnasilte vahetama hakata. Samas on mahukas hinnasiltide väljavahetamine meile väga suur väljakutse ja ka otsene kulu," nentis Laugus.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.