Üle Eesti enam kui 60 kauplusega opereeriv Meie kaupluseketi juht Rein Reinvee vaatab mööduvale aastale tagasi ja hindab selle rahuldavaks. „Inflatsiooni tõttu on kõigil Eestis tegutsevatel jaekettidel käive eelmise aastaga võrreldes suurem. Samas on mahud langenud, sest käibetõusud jäävad inflatsioonist väiksemaks."

- Meie kaupluseketi juht Rein Reinvee
- Foto: Andras Kralla
Kuid et rallitavast inflatsioonist ja tarbijate kindlustunde vähenemisest poleks veel küllalt, valitseb Eesti toidukaupluste turul väikese majanduse kohta ebatavaliselt tihe konkurents. „Iseäranis intensiivseks muutus see siis, kui turule sisenes globaalne hiid Lidl. Kõik Eestis tegutsevad ketid on oma mahult ja mastaabilt Lidli kõrval pisikesed. Lidli võrdlemine mistahes Eesti ketiga on nagu Coca-Cola võrdlemine tubli ja tegusa kodumaise karastusjoogiga,“ leiab Reinvee.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.