Uuringufirma Dive poolt augustis läbiviidud valdkonnauuring selgitas välja parimat teenindust pakkuvad telekommunikatsiooniettevõtted. Eesti parima teenindusega telekommunikatsiooniettevõtte tiitli pälvis Tele 2 (86.93%), kes on võtnud endale eesmärgiks saada üle Eesti parima kliendikogemusega ettevõtteks.
„Oleme Tele2-s teinud neli aastat järjepidevat tööd, et tagada oma klientidele parim teenindus ja seda sektoris, mille klienditeenindus on ajalooliselt olnud halva mainega," kommenteeris Tele2 Eesti teenindusguru Helen Viiroja. Tema sõnul algab hea teenindus õigest inimesest ehk motiveeritud, õnnelikust ja rahulolevast teenindajast ning tema juhist, kelle peamiseks fookuseks on inimeste arengu toetamine.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.