Autor: Maarit Eerme • 12. oktoober 2023

Lidl Eesti juht: 4 märksõna, mis järgmisel aastal toimuma hakkab

Lidl Eesti juhatuse esimehe Maciej Urbanski sõnul on plaan 2024. aastaks paigas: jätkatakse digitaliseerimist ning otsitakse üha enam koostööd kohalike tootjatega, et klientidele oleks rohkem võimalik ka kodumaist kaupa pakkuda.
Lidl Eesti juhatuse esimees Maciej Urbanski
Foto: Paula ÄŒurkste

Urbanski on täheldanud, et inflatsioon on mõjutanud Lidli klientide käitumist ja nad peavad oma pakkumise ja sortimenti nende muutustega kohandama. „Kuid me ei vaheta tarnijaid, vaid teeme nendega pikaajalist koostööd nii headel kui ka halvematel aegadel.“ Urbanski rõhutas, et Eestis kavatsevad nad suurendada koostööd kohalike partneritega, eriti piimatoodete segmendis.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757