Autor: Maarit Eerme • 12. oktoober 2023
Lidl Eesti juht: 4 märksõna, mis järgmisel aastal toimuma hakkab
Lidl Eesti juhatuse esimehe Maciej Urbanski sõnul on plaan 2024. aastaks paigas: jätkatakse digitaliseerimist ning otsitakse üha enam koostööd kohalike tootjatega, et klientidele oleks rohkem võimalik ka kodumaist kaupa pakkuda.
Lidl Eesti juhatuse esimees Maciej Urbanski
Foto: Paula ÄŒurkste
Urbanski on täheldanud, et inflatsioon on mõjutanud Lidli klientide käitumist ja nad peavad oma pakkumise ja sortimenti nende muutustega kohandama. „Kuid me ei vaheta tarnijaid, vaid teeme nendega pikaajalist koostööd nii headel kui ka halvematel aegadel.“ Urbanski rõhutas, et Eestis kavatsevad nad suurendada koostööd kohalike partneritega, eriti piimatoodete segmendis.