• 12.10.23, 11:41

Regulatsioonide all ägavad kaupmehed soovivad Euroopa poolt mõistlikumat lähenemist

Kaupmeeste Liidu juht Nele Peil kinnitab, et kaupmehed mõtlevad jätkusuutlikkusele pidevalt. "Me ei ole arvamusel, et maailma pole vaja päästa. Küsimus on, kuidas seda tehakse? Kas on mõistlik, et Eesti kaupmees täidab regulatsioone samas mahus, mis Saksa suurkaupmees? Meie kaupmehe jaoks on see ühiku kulu 2-3 korda kõrgem kui mõne Euroopa suurkaupmehe jaoks. See kõik peaks olema proportsionaalne,“ selgitab Peil.
Kaupmeeste Liidu juht Nele Peil kinnitas Kaubanduse Aastakongressi paneeldiskussioonil, et kaupmehed mõtlevad jätkusuutlikkusele pidevalt.
  • Kaupmeeste Liidu juht Nele Peil kinnitas Kaubanduse Aastakongressi paneeldiskussioonil, et kaupmehed mõtlevad jätkusuutlikkusele pidevalt.
  • Foto: Raul Mee
Kaubanduse Aastakongressi regulatsioonide-teemalises paneelidiskussioonis arutlesid Euroopa Komisjoni esinduse juht Vivian Loonela, Kaupmeeste Liidu juht Nele Peil, COOPi juht Rainer Rohtla ning Riigikogu liige Liisa Pakosta, milliseid võimalusi on, et Euroopa regulatsioonid ei avaldaks väikeettevõtjatele nii suurt survet ning nende menetlemisega kaasnev halduskoormus väiksem oleks. Vestlusringi juhtis Ellex Raidla Advokaadibüroo partner Risto Vahimets.

Seotud lood

Uudised
  • 04.10.23, 18:22
Viru Keskuse uus kontseptsioon valiti Aasta Kaubandusteoks
Täna anti Kaubanduse Aastakongressil pidulikult üle Aasta Kaubandusteo auhind Viru Keskusele, transformatsiooni eest klassikalisest moekeskusest tänapäevaseks täisfunktsionaalseks linnasüdameks. Lisaks aasta kaubandusteo auhinnale pälvis Viru Keskus ka publiku lemmiku auhinna.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele