• 16.10.23, 10:39

Rimi: müüme tuhandeid viimase päeva tooteid ja päästame igas kuus 1,7 tonni toitu, aga saaks palju paremini

Rimis toimib mõnda aega süsteem, kus viimast päeva tarbimiskõlblik toidukraam on eraldi kleebistega märgistatud ja kuni 70% alla hinnatud. Igas kuus läheb sel viisil soodusmüüki keskmiselt 6500 toodet.
Rimi: müüme tuhandeid viimase päeva tooteid ja päästame igas kuus 1,7 tonni toitu, aga saaks palju paremini
Inimesed on pakkumisi ka märganud, ühe kuuga pääseb nii prügikastist umbes 1,7 tonni toitu. Suur hulk head ja tarbimiskõlbulikku toitu läheb aga ikkagi raisku. „Me püüame muuta inimeste arusaama nendest allahinnatud toodetest - need ei ole väheväärtuslikud, vaid väga head, kvaliteetsed tooted, lihtsalt nende tarbimise viimane kuupäev on kätte jõudnud,“ ütles Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.25, 08:30
Samm-sammult ja nutikalt: kuidas muuta oma e-pood rahvusvaheliseks edulooks?
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele