• 16.10.23, 10:39

Rimi: müüme tuhandeid viimase päeva tooteid ja päästame igas kuus 1,7 tonni toitu, aga saaks palju paremini

Rimis toimib mõnda aega süsteem, kus viimast päeva tarbimiskõlblik toidukraam on eraldi kleebistega märgistatud ja kuni 70% alla hinnatud. Igas kuus läheb sel viisil soodusmüüki keskmiselt 6500 toodet.
Rimi: müüme tuhandeid viimase päeva tooteid ja päästame igas kuus 1,7 tonni toitu, aga saaks palju paremini
Inimesed on pakkumisi ka märganud, ühe kuuga pääseb nii prügikastist umbes 1,7 tonni toitu. Suur hulk head ja tarbimiskõlbulikku toitu läheb aga ikkagi raisku. „Me püüame muuta inimeste arusaama nendest allahinnatud toodetest - need ei ole väheväärtuslikud, vaid väga head, kvaliteetsed tooted, lihtsalt nende tarbimise viimane kuupäev on kätte jõudnud,“ ütles Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele