Rimis toimib mõnda aega süsteem, kus viimast päeva tarbimiskõlblik toidukraam on eraldi kleebistega märgistatud ja kuni 70% alla hinnatud. Igas kuus läheb sel viisil soodusmüüki keskmiselt 6500 toodet.
Inimesed on pakkumisi ka märganud, ühe kuuga pääseb nii prügikastist umbes 1,7 tonni toitu. Suur hulk head ja tarbimiskõlbulikku toitu läheb aga ikkagi raisku. „Me püüame muuta inimeste arusaama nendest allahinnatud toodetest - need ei ole väheväärtuslikud, vaid väga head, kvaliteetsed tooted, lihtsalt nende tarbimise viimane kuupäev on kätte jõudnud,“ ütles Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.