Zürichis toimunud Euroopa andmehõive konverentsil The Smart Data Capture Summit pälvis Maxima äpp kasutajamugavuse eest esikoha ning pärjati tiitliga Customer Experience of the Year. Teise koha pälvis Partnerkaardi rakendus.
„See on meie jaoks suurim tehnoloogiaalane tunnustus ning selle saamine oma valdkonna tippudelt annab tunnistust, et kasutame oma rakenduse juures parimat lahendust. Meie eesmärk on pakkuda kliendile mugavat ja kiiret ostlemise võimalust ning saadud tunnustused kinnitavad, et oleme teinud õiget asja ning kogu senine töö ja vaev on end ära tasunud,“ sõnas Maxima Eesti juht Kristina Mustonen.
Kaks aastat tagasi oma äpi kasutusele võtnud Maxima on pidevalt otsinud viise, kuidas toidupoes käimist eestimaalaste jaoks lihtsamaks teha. Värskeima uuendusena saab nüüd Maxima klient lisada ka taarakupongi äppi ja kasutada seda sarnaselt Maxima rahale.
Maxima võttis ligi kaks aastat tagasi esimese jaeketina Eestis kasutusele mobiilse ostupuldi, mida saab iga kauplusekülastaja lihtsalt oma telefonis äpi näol kasutada. Eelmisel nädalal viis Maxima ka kinkekaardiga maksmise võimaluse äppi.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.