• 24.10.23, 12:49

Kauplused lükkavad hinnatõusu uude aastasse

Nii Prisma kui A1000 Market on teatanud, et väldivad enneaegset käibemaksumuudatuse sisseviimist hindadesse ning alustavad hinnasiltide muutmist alles 1. jaanuaril.
Prisma peremarket Mustika kaubanduskeskuses.
  • Prisma peremarket Mustika kaubanduskeskuses.
  • Foto: Raul Mee
„Meie eesmärk kogu maksumuudatuse projekti juures on viia see läbi nii kliendisõbralikult kui võimalik, kuivõrd paljudel inimestel on niigi maksudest tingitud hinnatõusuga praeguses majandusseisus raske hakkama saada. Prisma ei võta käibemaksumuudatust kui teenimisvõimalust, ei enne ega pärast muudatuse toimumist. Seisame selle eest, et hinnatõus klientide jaoks oleks võimalikult väike,“ rääkis Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele