15. novembril avas Eesti suurim juveeli- ja kellakaupluste kett Goldtime Viru Keskuses kodumaa suurima luksuskaupluse. Ettevõtte omaniku Indrek Petersoni sõnul küpses kaupluse niivõrd suur uuenduse idee juba aastaid. Investeering kaupluse uuendusse oli kahe miljoni euro juures.

- Viru Keskuse Goldtime kauplus on ettevõtte esinduskauplus ja peale uuendamist on kaupluses pinda 180 ruutmeetrit.
- Foto: Tonu Tunnel
“Kõik saab alguse soovist pakkuda parimat oma klientidele ning nende tagasiside kuulamisest. Viru Keskuse kaupluse uuendamise idee on küpsenud meil juba aastaid,“ ütles Goldtime’i omanik Indrek Peterson. Ta lisas, et kõige pikaajalisem investeering on olnud nende kogu eelnev 24. aastase ettevõtte üles ehitamise teekond ning selle uuenduse taga oleva tiimi ajaline ning ideeline panus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.