• 23.11.23, 11:01

Prisma: ostukorv täidetakse 2/3 osas eestimaiste toodetega

Prisma ostustatistikast selgub, et liha, kala ja valmistoodete kategooria müügist moodustavad kohalikud tooted lausa 80%. Vastutustundliku tarbimise soodustamiseks tõstab Prisma oma kauplustes regulaarselt kohalikke tooteid esile.
Prisma peremarket
  • Prisma peremarket
  • Foto: Raul Mee
Prisma sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru selgitab, et viimase nelja aasta jooksul on enim müüdud Eestist pärit värsket liha, kala ning valmistooteid. Selles tootekategoorias moodustas Eesti toodang lausa 80% müüdud kaubast. Samuti on populaarsed kodumaised piimatooted ja munad (75%), lisaks eelistavad tarbijad ka Eestis toodetud jooke (60%).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 14:41
A. Le Coq laiendas legendaarset Alexandri brändi – sündinud on Väike Sass
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele