• 23.11.23, 11:01

Prisma: ostukorv täidetakse 2/3 osas eestimaiste toodetega

Prisma ostustatistikast selgub, et liha, kala ja valmistoodete kategooria müügist moodustavad kohalikud tooted lausa 80%. Vastutustundliku tarbimise soodustamiseks tõstab Prisma oma kauplustes regulaarselt kohalikke tooteid esile.
Prisma peremarket
  • Prisma peremarket
  • Foto: Raul Mee
Prisma sortimendi- ja hankedirektor Kaimo Niitaru selgitab, et viimase nelja aasta jooksul on enim müüdud Eestist pärit värsket liha, kala ning valmistooteid. Selles tootekategoorias moodustas Eesti toodang lausa 80% müüdud kaubast. Samuti on populaarsed kodumaised piimatooted ja munad (75%), lisaks eelistavad tarbijad ka Eestis toodetud jooke (60%).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:28
Kristo Timberg: kaupmehe eduvalemiks on paindlikkus, kohanemisvõime ja valmisolek pidevaks muutuseks
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele