• 04.12.23, 12:12

Uuring: iga teine eestimaalane arvab, et kingitud hobuse suhu sobib vaadata

SEB korraldatud uuringust selgus, et 50% Eestis elavatest inimestest leiab, et endale mitte nii suurt rõõmu toova pühadekingituse edasikinkimine on jätkusuutlik valik. Sama arvas 35% Lätis ja 32% Leedus elavatest uuringus osalenud inimestest.
Kingituse edasi kinkimine on jätkusuutlik valik. Foto: Pexels.com
  • Kingituse edasi kinkimine on jätkusuutlik valik. Foto: Pexels.com
SEB uuris, kuidas kingituste edasi kinkimisse suhtuvad Eestis, Lätis ja Leedus elavad inimesed ning selgus, et pooled (50%) Eestis ning ligikaudu kolmandik Lätis (35%) ja Leedus (32%) elavatest inimestest leiavad, et jätkusuutlikkusele mõeldes on kingituse edasi kinkimine mõistlik valik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele