Nõo Lihatööstuse tegevjuht Ragnar Loova prognoosib, et järgmisel aastal lihatoodete hinnad rohkem ei tõuse ning tulekul on uued innovaatilised tooted ja pakkelahendused.

- Nõo Lihatööstuse tegevjuhi Ragnar Loova sõnul on lihasektor olnud viimastel aastatel kahjumis, mistõttu on paljudel lihatööstustel kadunud investeerimisjulgus ja ka -võimekus.
„Ma arvan, et praeguses majandussituatsioonis pingutavad kõik turuosalised selle nimel, et saavutada järgmisel aastal nullinflatsioon ja seda ka käibemaksutõusu valguses. Selline eesmärk peaks olema nii toidutootjatel kui ka kaubandusel. Nõo Lihatööstus teeb selle saavutamise nimel tööd, investeerib ja arendab uudseid tooteid,“ ütles Nõo Lihatööstuse tegevjuht Ragnar Loova. Tema sõnul aitab seda eesmärki saavutada efektiivsuse tõus läbi innovatsiooni ja läbipaistev hinnastamine. Viimastel kuudel on ka toormehinnad stabiliseerunud, mis annab samuti lootust, et lihatoodete hinnad rohkem ei kalline.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.