• 11.12.23, 10:05

Suhkrune plahvatus viis kommipoe aastaga nullist miljoni euroni

Ekstrahapud kummikommid, austrimaitselised kartulikrõpsud, suhkruvaba maasika-pulgakommi-maitseline karastusjook. See on vaid väike valik, mida võib leida Candy Popi poodidest. Kauplused on laest maani värvilised, riiulid tooteid täis ning keset tööpäeva võib-olla inimestest liiga tühi.
„Kui ma mõtlen enda peale, siis ma olen ka väga teadlik oma tervisest, aga samal ajal luban endale mõne asja Candy Popist,“ selgitas poe juht Dovydas Juškys. „Meil kõigil on oma patupäevad või laseme end lihtsalt lõdvaks ja see on okei. Küsimus on lihtsalt kogustes.“
  • „Kui ma mõtlen enda peale, siis ma olen ka väga teadlik oma tervisest, aga samal ajal luban endale mõne asja Candy Popist,“ selgitas poe juht Dovydas Juškys. „Meil kõigil on oma patupäevad või laseme end lihtsalt lõdvaks ja see on okei. Küsimus on lihtsalt kogustes.“
  • Foto: Liis Treimann
Mullu septembrist on Eestisse neli taolist kommi-, joogi- ja snäkipoodi tekkinud. Kõik asuvad pealinna parimates kaubanduskeskustes parimatel pindadel. Ettevõtte käive aga on kasvanud nullist kuuekohalise summani.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 13:00
Kuidas mõjutab pakitarne e-poe edukust?
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele