Tänavustel jõuludel juhtisid Prisma müügiedetabelit mandariinid, lõhefilee ja igapäevased tooted nagu kartulid, või ja leib. Sarnaselt eelmisele aastale eelistasid kliendid allahindlusega toite ja praktilisemaid kinke.
- Mitmendat aastat järjest olid laste ja noorte kinkide seas väga populaarsed suured pehmed mänguasjad, LEGO ja kõlarid.
„Viimase paari aasta elukalliduse tõus on mõjutanud tugevalt tarbijate käitumist ning jõuluostud pole siinkohal erandiks ehk jälgitakse hoolega sooduspakkumisi ja ühikuhinda. Eelmistel jõuludel nägime, kuidas kokkuhoiu tõttu kadus eestlaste jõululaualt muidu populaarne punane kala. Prismas tegime sel aastal lõhefileele väga suure allahindluse. Soodsama kilohinnaga lõhefileed osteti pea poole võrra rohkem kui eelmisel aastal. Lisaks olid väga populaarsed igapäevased tooted nagu või, kartulid, leib, piim ja kohukesed,” ütles Prisma Peremarketi kategooriajuht Malle Luhter.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Jõuluvana Engelberth hinnangul pole majanduslangus kingikotte mõjutanud. Kõlas ka soovitus kingitustega mitte üle pingutada.
Eestlaste selle aasta jõululaud peegeldab nende armastust klassikaliste maitsete vastu. Eelistatakse klassikalisi pühaderoogi nagu verivorstid, seapraad ja hapukapsas.
Detsembri esimesel nädalal kasvas aastatagusega võrreldes Rocca al Mare külastatavusnumber ligi kümnendiku. Teisel nädalal on kasv jätkunud, mis ennustab jõuludeks mullusega võrreldes hoogsamat ostukäitumist.
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.