Autorid: Gregor Alaküla, Merit Võigemast • 22. veebruar 2024

Hot Lipsi juht: meil on agressiivsed turundusmeetodid

Hoolimata üldisest surutisest naudib Baltimaade suurma erootikapoe Hot Lips omanik stabiilset müügitulu. Avameelses intervjuus selgitas Timo Juhani Majuri lähemalt edu toonud müügi- ja turundustaktikat.
Hot Lipsi omanik Timo Juhani Majuri rõõmustas stabiilse müügi üle hoolimata majanduse jahtumisest
Foto: Raul Mee

Ärimeest rõõmustas, et tegelikult on tänased müüginumbrid olnud enam-vähem samad nagu möödunud aastal samal perioodil. “Soodustoodete müük on suurem, iga ost keskmiselt aga väiksem. Kliente käib samas palju - tervikuna on kõik sama,” sõnas ta. Samas turutrend ongi olnud selles suunas, et rohkem müüakse sooduskampaaniate ajal - näiteks on populaarsed “osta-üks-saad-teise-tasuta”-tüüpi kampaaniad. Kuigi inimesi võib olla raske aktiveerida ostlema, siis Hot Lipsi omaniku sõnul on nemad palju kasutanud just agressiivsemat taktikat. “Jagame tasuta asju, ei ole mingeid konkse,” selgitas ta. “Tänu sellele saamegi inimesed sisse mida iganes ostma, kui me nii ei teeks, siis meil oleks müük langenud ja palju,” ütles ta.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757