Alates 1. jaanuarist rakendus Eestis kaheprotsendiline käibemaksu tõus kõikidele toodetele ja teenustele. Rimi puhul ei puuduta käibemaksu muutus 700 igapäevaselt ostetava toote hinda, mis on osa programmist "Tõenäoliselt parim tavahind turul”.

- Hinnaprogrammi on tooted valitud vastavalt sellele, mida kliendid kõige enam ostavad, hõlmates nii tuntud brände kui ka Rimi omamärgitooteid. Sortimendis on ka taimsed ja vegan tooted.
- Foto: Raul Mee
Klientide jaoks tähendab see, et nad saavad jätkuvalt osta piima, leiba, puu- ja juurvilju, liha, kala ning teatud hügieenitooteid soodsamate hindadega. Lisaks ei mõjuta käibemaksu tõus eelmärgistatud toodete nagu sokkide, rõivaste ning pesu hindu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.