Alates 1. jaanuarist rakendus Eestis kaheprotsendiline käibemaksu tõus kõikidele toodetele ja teenustele. Rimi puhul ei puuduta käibemaksu muutus 700 igapäevaselt ostetava toote hinda, mis on osa programmist "Tõenäoliselt parim tavahind turul”.

- Hinnaprogrammi on tooted valitud vastavalt sellele, mida kliendid kõige enam ostavad, hõlmates nii tuntud brände kui ka Rimi omamärgitooteid. Sortimendis on ka taimsed ja vegan tooted.
- Foto: Raul Mee
Klientide jaoks tähendab see, et nad saavad jätkuvalt osta piima, leiba, puu- ja juurvilju, liha, kala ning teatud hügieenitooteid soodsamate hindadega. Lisaks ei mõjuta käibemaksu tõus eelmärgistatud toodete nagu sokkide, rõivaste ning pesu hindu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.