• 08.01.24, 00:00

Kuidas valmistuda müügipakkumise läbirääkimisteks?

Kui sinu argipäeva tööülesannete hulka kuuluvad kliendivisiidid, siis ilmselt satud üsna regulaarselt läbirääkimistesse vastaspoolega, mille sisu hõlmab sinu koostööpakkumist. Läbirääkimised on reeglina müügitsüklis üks viimaseid etappe ja sellesse faasi jõudmine on kompliment igale müügiesindajale. Siia jõudmine näitab, et kõik eelnevad etapid on edukalt läbitud, kirjutab müügitreener Gert Karu.
Kuidas valmistuda müügipakkumise läbirääkimisteks?
Selleks, et sihini jõuda, tuleb sul edukalt läbida ka läbirääkimised. Teisisõnu tuleb i-le täpp panna. Siiani jõudmiseks oled juba edukalt läbinud eelnevad sammud:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele