• 05.01.24, 14:01

Neljakordne gasell käibemaksutõusu liiga traagiliselt ei võta

Neljakordse gaselli Ulakas Kaunitar omanik Kirke Kubri on algava aasta suhtes optimistlik ning usub, et käibemaksutõus nende ettevõttele suurt hoopi ei anna.
Poe Ulakas Kaunitar omanik Kirki Kubri.
  • Poe Ulakas Kaunitar omanik Kirki Kubri.
  • Foto: Andras Kralla
Kubri ei näe maksutõusu nii mustades toonides kui mõned teised kaupmehed. "Ma ei võta seda liiga traagiliselt. Meie otsustasime, et kliendi jaoks maksutõus hindu ei muuda ning selle 2%-lise muudatuse katame ise. Väljamüügi hinnad jätame samaks," rääkis Kubri.

Seotud lood

Uudised
  • 16.02.22, 14:39
Ulaka Kaunitari juht: meie kauplus toimib tänaval paremini kui keskuses
Vallatu pesupoe Ulakas Kaunitar perenaine Kirki Kubri on teinud tõelise kasvudebüüdi jõudes gaselli edetabelisse kolmandat järjestikust aastat. Kubri rääkis Gaselli Kongressil, mis on olnud nende edu saladus ja kuidas julgeda äris teistest eristuda.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele