Küberkurjategijad arenevad ning loovad uusi viide, kuidas poesüsteeme petta. Viimasel ajal on sihikule võetud iseteeninduskassad. Seega tavapärastest turvameetmetest enam ei piisa ja kaupmehed otsivad lahendusi tehisintellekti valdkonnast.
Euroopa kaubandussektor kaotab varguste tõttu igal aastal 1,44% oma käibest. Valdkonna kogumaht on hinnanguliselt 35 miljardit eurot. Lisaks sellele sööb 0,61% käibest ära turvasüsteemide haldus. Sellised andmed avalikustas hiljuti raport „Retail Security in Europe: Going beyond Shrinkage“ ja see illustreerib probleemi tõsidust, mis on eriti märgiline praeguse kõrge inflatsiooni valguses.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.