• 15.01.24, 13:10

Tehnoloogiaekspert: kaupmehed kasutavad poevaraste püüdmiseks tehisintellekti

Küberkurjategijad arenevad ning loovad uusi viide, kuidas poesüsteeme petta. Viimasel ajal on sihikule võetud iseteeninduskassad. Seega tavapärastest turvameetmetest enam ei piisa ja kaupmehed otsivad lahendusi tehisintellekti valdkonnast.
Coop iseteeninduskassa
  • Coop iseteeninduskassa
Euroopa kaubandussektor kaotab varguste tõttu igal aastal 1,44% oma käibest. Valdkonna kogumaht on hinnanguliselt 35 miljardit eurot. Lisaks sellele sööb 0,61% käibest ära turvasüsteemide haldus. Sellised andmed avalikustas hiljuti raport „Retail Security in Europe: Going beyond Shrinkage“ ja see illustreerib probleemi tõsidust, mis on eriti märgiline praeguse kõrge inflatsiooni valguses.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele