• 18.01.24, 11:20

Poeketid ei näe hinnatõusus endal süüd: juurdehindlus pole kasum

Kaupmehed on võtnud kasumlikkuse arvel hulga hinnatõuse enda kanda, kuid seda ei ole võimalik pikalt teha ning praegu toimub pigem normaliseerumine endisele tasemele, kommenteeris konjuktuuriinstituudi uuringut Coop Eesti kommunikatsioonijuht Martin Miido.
Uuringu järgi on nii piima kui ka teraviljatoodete tootmise hind langenud, ent kuna hinnad on muutunud vähe, saavad kaupmehed suurema osa kui varem.
  • Uuringu järgi on nii piima kui ka teraviljatoodete tootmise hind langenud, ent kuna hinnad on muutunud vähe, saavad kaupmehed suurema osa kui varem.
  • Foto: Andras Kralla
Konjunktuuriinstituudi uuring näitas, et kui tootjate ja tööstuste osa toiduainete koguhinnas vähenes, siis kaubanduse osakaal suurenes. Samuti märgitakse, et 2023. aasta keskel, kui sisendhinnad hakkasid langema, tekkis tarbijatel ootus hinnalangusele, kuid sellele ei reageeritud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele