• 02.02.24, 14:28

Uuring: kiirtoidukohtade külastamine on kasvutrendis

2023. aasta lõpus Socio Uuringukeskuse poolt läbi viidud uuringu põhjal on eestimaalaste seas jätkuvalt soosituim kiirtoidukoht Hesburger (30%), teisena järgneb McDonald’s (27%) ja kolmas Circle K (10%). Veerand vastanuist külastab neid söögikohti vähemalt kord kuus.
Hesburger
  • Hesburger
  • Foto: Andras Kralla
Vaatamata tihedale konkurentsile juhib pingerida jätkuvalt Hesburger, mida eelistavad tarbijad ennekõike kolmel põhjusel: hea hinna ja kvaliteedi suhe, maitsvad eined ja sobivad restoranide asukohad. Kiireks nälja kustutamiseks pöördutakse peamiselt Hesburgeri või Circle K poole, samas kui sõpradega aja veetmiseks või perega väljas söömiseks tehakse valik Hesburgeri ja McDonald’si vahel. Hesburger on ka eelistatuim lõunasöögi koht (23%), järgnevad Circle K (20%) ja McDonald’s (10%).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele