Kiirelt arenev tehisaru ja teised kujunemisjärgus tehnoloogiad mõjutavad sel aastal oluliselt kümmet kliendikogemuse (CX) põhitrendi, näitab CRM-platvormi pakkuja Zendeski värske uuring.

- AI mõjutab kliendikogemust Foto: Mohamed Nohassi / Unsplash
Zendeski iga-aastase uuringu CX Trends läbiviimiseks küsitleti 2500 tarbijat ning 4500 ärijuhti 20 riigis, kelle vastuste põhjal joonistusid välja tänavused kliendikogemuse (CX, customer experience ) trendid. Need annavad märku CX-maastiku kiirest muutumisest, mida mõjutavad arenev tehnoloogia, tootlus, investeeringud ja nende tasuvus ning klientide muutuvad ootused.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.