• 08.02.24, 13:12

Tehisaru (AI) mõjutab tänavu 10 kliendikogemuse põhitrendi

Kiirelt arenev tehisaru ja teised kujunemisjärgus tehnoloogiad mõjutavad sel aastal oluliselt kümmet kliendikogemuse (CX) põhitrendi, näitab CRM-platvormi pakkuja Zendeski värske uuring.
AI mõjutab kliendikogemust
  • AI mõjutab kliendikogemust
  • Foto: Mohamed Nohassi / Unsplash
Zendeski iga-aastase uuringu CX Trends läbiviimiseks küsitleti 2500 tarbijat ning 4500 ärijuhti 20 riigis, kelle vastuste põhjal joonistusid välja tänavused kliendikogemuse (CX, customer experience ) trendid. Need annavad märku CX-maastiku kiirest muutumisest, mida mõjutavad arenev tehnoloogia, tootlus, investeeringud ja nende tasuvus ning klientide muutuvad ootused.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele