• 22.02.24, 11:17

Lidl on kahekordistanud Eesti tootjate arvu

Vähem kui aastaga on Lidli kauplustes esindatud Eesti toidutootjate arv peaaegu kahekordistunud ning uute kohalike partnerite arv kasvab igakuiselt.
Lidl suurendas Eesti tootjate arvu
  • Lidl suurendas Eesti tootjate arvu
  • Foto: Liis Treimann
Tänaseks on ettevõttel ligi 50 eestimaist koostööpartnerit ning nende toodete esile tõstmiseks tutvustab Lidl märgist „Eesti kvaliteet“.

Seotud lood

Uudised
  • 08.02.24, 12:04
Lidl rakendust kasutab iga neljas eestlane
Aastaga on neljandik Eesti täiskasvanud elanikest laadinud endale alla Lidl Plus püsikliendiäpi.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele