Lidli digitaalset kliendikaarti kasutab iga neljas eestlane. Foto: Lidl Eesti
"Üllatav on, et kasutajate hulgas on palju elanikke ka nendest maakondadest, kus Lidli kauplust veel ei ole," kommenteeris Lidl Eesti esindaja Katrin Seppel.
Alates 3. novembrist on klientide suurearvulisest tagasisidest lähtudes kõigis Lidl Eesti kauplustes ostlejate jaoks saadaval ka ratastel liigutatavad ostukorvid.
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.