• 29.02.24, 15:35

Rimi võttis müüki 3D-prinditud taimse “kala”

Rimi Eesti Food AS võttis esmakordselt müüki 3D-prinditud “kala”, mis on valmistatud hernevalgust.
Eesti suurim jaekaubanduskett Rimi võttis esmakordselt müüki 3D-prinditud “kala”
  • Eesti suurim jaekaubanduskett Rimi võttis esmakordselt müüki 3D-prinditud “kala”
“Sel korral jäi meile Rimi jaekaubanduse häkatonil silma Austria ettevõte Revo Foods, mille teadlased töötasid välja uuendusliku taimse “kala”. Kuigi inimesed on varemgi kohanud lettidel taimset “kala”, erineb toode just 3D printimise poolest ja tahtsime seda katsetada,” ütles Katrin Bats, Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Eestis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele